Hemsedal

Mar az utolso interjun megemlitettek, hogy minden marciusban elmegy a ceg sielni Norvegiaba es ehhez en is csatlakozhatok. Ezert a koltozes megtervezesekor is mar szempont volt, hogy a silecet vinni akarom. Par nappal az elso munkanapom elott jott egy e-mail, hogy ket het mulva sieles es ha akarok, akkor mehetek. Hat persze!

Csak kesobb derult ki, hogy eleg nagy mazlim volt, mert a jelentkezeseket mar december vegeig le kellett adni, en annak koszonhettem a meghivast, hogy felszabadult egy hely.

Csutortokon reggel Dolli bevitt kocsival a munkahelyre, igy nem kellett a nagy sielos taskaval, hatizsakkal, sicipos zsakkal es a sivel a hatamon bebuszoznom. <3

A ceg a delelott folyaman megtelt sicuccokkal, erezheto volt a felfokozott hangulat. Mindenki boltokba rohangalt utolso pillanatban beszerzendo dolgokert, pl. kaja es candy 🙂

En a kollegaim tanacsara egy kiados, ebedkent elfogyasztott kebab tal melle meg vettem elvitelre egy kebabrullet, hogy ne a norveg oldalon kelljen vacsorat vennem. Az ebedre elfogyasztott kebab tal viszont olyan iszonyat mennyiseg volt, hogy en a megerkezeskor (kb este 11!) se voltam meg ehes, igy sajnos a rullet (ami szinten volt vagy egy kilo) ment a kukaba.

Ketto korul indult az irodatol a busz, amit egy utazasi iroda uzemeltetett. Kesobb megtudtam, hogy nagyon jo arat kaptunk: harom ejszaka a hotelben, harom reggeli es ket vacsora, valamint a buszut oda-vissza volt osszesen 3000 kr, ami a norveg arakat ismerve nagyon barati.

Az ut esemenytelenul telt, kb. 8 ora alatt ertuk el a Skogstad Hotelt, ami a sipalyaktol par kilometerre fekudt, Hemsedal telepules sziveben. Maga a hotel nem volt egy nagy szam, erosen raferne egy alapos felujitas, de az agyak kenyelmesek voltak es a reggeli is boseges. Nekem komolyabb bajom csak a furdoszoba meretevel volt. Alig fertem be a zuhanyzoba…

A sieles alatt a menetrend kb. igy nezett ki: 9-kor indultak a felvonok es mi is, 12:30-ra volt foglalt asztalunk a hegy tetejen levo vendegloben, 15:00-tol meg lehetett mar gyulni az apres-skire. Ez haromnegyed nyolcig tartott, majd mentunk vissza a hotelbe vacsorazni, ami akar ejfelig is eltarthatott az etkezest koveto poharazas miatt. 🙂

Menjunk sorba.

A palyarendszer tok jo volt. Voltak hosszu palyak, szelesek, vadregenyesebbek es egyszeruek. Szombaton volt a legnagyobb “tomeg”, de az se volt komoly, siman nonstop lehetett sielni. A palya kiepitettsegere, felvonokra se lehetett panasz.

Az ebedelohelyrol szuper kilatas nyilott szinte az egesz palyarendszerre, a kaja is korrekt volt, csak hat a norveg arak… En elso nap egy kis tanyer hallevest ettem, ez volt 6000 forint. 🙂 Masnap halburger ugyanennyiert. Ezek utan visszasirom az osztrak arakat…

A nap fo esemenye termeszetesen az after ski volt. Kezdodott a palyarendszer bazisallomasanal levo hutteben, majd atvonultunk a Templom nevre keresztelt “diszkoba”, ahol tetofokara hagott a hangulat. Sved szervezettsegre jellemzo, hogy a folyamatos italellatasrol egy egesz evre megvalasztott party commity gondoskodott. Az o feladatuk volt, hogy sose legyunk sor nelkul. A sor melle neha tomeny is tarsult, de azt iden csak ovatosan. Allitolag tavaly tortent egy kisebb baleset, mert a jelenlevo negy nagyfonok egymassal vetekedve vasarolta a talcanyi tomenyeket… 🙂 Oriasi elmeny volt latni, hogy az irodaban professzionalis, visszafogott kollegak, szinte atmenet nelkul party animalokka valtoznak. Oriasi bulit csaptunk, hihetetlen volt. A Templom utan taxi, majd vissza a hotelbe, ahol egy gyors zuhany utan vacsora, amire mar mindenki visszavaltozott a normalis enjebe.

A szokasos modon a sieles a harmadik napra kezdett jol menni. Az elso nap jo volt, de meg szokatlanok a mozdulatok. A masodik napra megjott a brutal izomlaz, amit az elozo vad este masnapossaga tett meg nehezebbe, igy ezen a napon volt a legrosszabb a sieles. A harmadik napra viszont letisztultak a dolgok, es del korul inkabb maradtam tovabb a palyan es az etkezest kihagyva nyomtam kb. egeszen a visszaindulasig, azaz delutan kettoig.

A hazaut megint esemenytelenul telt, Dolli es Jonas kijottek ertem, igy nem kellett este 10 korul visszabuszoznom Torslandaba a belvarosbol.

Szuper kis tura volt, nagy bulik, jo beszelgetesek es sieles!